.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
وقتي استاندار مازندران خاطيان را تشويق مي كند!
وقتي استاندار مازندران خاطيان را تشويق مي كند!

در حاليكه مازندران تا ماهها هزينه خبر كذب سفر مديران استان به آنتاليا را مي دهد استاندار مازندران با حضور در نشريه انتشار دهنده اين خبر نادرست، موجب تاثر و تعجب اهالي رسانه در اين استان شد .


به گزارش دريانيوز، سيد علي اكبر طاهايي تنها چند روز پس از خبر نادرست سفر مديران مازندران به آنتاليا توسط يك روزنامه در مازندران با حضور در اين نشريه ، ضمن ايجاد دلخوري براي برخي از رسانه ها، موجبات پرسش هاي فراوان را از خود ايجاد كرد.


گفتني است چندي قبل برخي از مديران استان مازندران سفري به استامبول تركيه داشتند كه البته موافقان و مخالفاني نيز داشت اما نشريه مازندران در يك اقدام عجولانه، از سفر مديران مازني به آنتالياي تركيه نوشت و باعث بدبيني مردم استان به مديران شد.

اين خبر نادرست، بازتاب بسيار بدي در داخل و خارج داشت بطوري كه رسانه هاي خارجي براي بدبيني مردم نسبت به نظام از ان بهره كافي بردند .

پس از آن ، روابط عمومي استانداري با تاخيري قابل توجه و به دستور استاندار، در صدد جوابيه و تكذيبيه برآمد اما دست اندركاران اين نشريه زير بار حرف حق نرفتند و حاضر به عذرخواهي هم نشدند .


اينك هنوز جوهر اين خسارت بزرگ به استان خشك نشده كه استاندار مازندران در اين نشريه حضور يافت و از دست اندركاران اين نشريه تقدير بعمل آورد بي آنكه حرفي در اين رابطه با دست اندركاران اين نشريه بگويد.

حال اين سوال در بين اهالي رسانه مطرح شده كه دليل حضور استاندار مازندران در اين نشريه تنها پس از چند روز از انتشار خبر كذب و خسارت آور چيست؟

آيا اين نوعي ترغيب ديگر رسانه ها به انتشار اخبار كذب و خسارت بار نيست؟

چه چيزي باعث حضور طاهايي در اين نشريه شده است ؟ و دهها سوال ديگر....

جناب طاهايي! براي آنكه نشان دهد فراجناحي و تعامل گراست اينبار خواست عدالت بين جرياني را رعايت كند لذا در كنار حضور در نشريه وارش خواست مورد انتقاد جناح مقابلش نيز قرار نگيرد لذا در نشريه حرف نيز حضور يافت بي آنكه متوجه باشد در جايي پا خواهد گذاشت كه آبروي مسلمان مومني را به بازي گرفته و حتي حاضر به عذرخواهي نيز نيست .

جناب مهندس طاهايي ! همچنان كه خود نيز مي دانند اين رسانه استاني " دريانيوز" از تمام تلاشهايشان براي اين استان و مردمانش قدرداني مي نمايد اما بدانند چه خود اين تصميم را شخصا گرفته باشند چه آنكه ديگري پيشنهاد حضور در اين نشريه را "جاهلانه يا عامدانه" داده باشد مشاوره اي خسارت بار به وي ارائه شده است.

موضوعاتي از قبيل داستان اسب ها، موضوع استخاره، جوان مجرد 30 ساله ، سفر مديران مازندران به آنتاليا و چك كردن اخبار و ... نشان ميدهد اگر اين مشكل حل نشود شايد در آينده اي نه چندان دور خسارت بزرگتر و جبران ناپذير تري به استان و مردمانش وارد شود .



استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 28 تير 1390
خوبه ديديد استاندار خودش در سيما سفر تفريحي مديرانش را تاييد كرد!!11
غلط انداز 28 تير 1390
رفقا مي گويند در جايي از تاريخ ثبت شده و با رنگ هاي دائمي غير قابل پاك شدن نوشته شده كه بايد تجربه را رفت و كسب كرد و الا مقبول نمي افتد. حال كه دوستان يكي از اصحاب و انصار و اعوان و اعيان رسانه ها را نيز همراه خود به دليل مرافقت و همراهي خالصانه با يكي از اصحاب كبار استانداري به استانبول يا همان آنتاليانما بردند، اين رسانه كه خودش رويش نمي شود مستقيماً دفاعيه خويش را و اعتراضيه خويش را عليه استاندار قلمي نمايد از جمع دوستان مشفق و ياران غار همپيمان يك ميرزا بنويسي را گير آوردند كه در سايتي ديگر مطلبي بر عليه خطاب بزرگ و نابخشودني استادار در بازديد از سايت يكي از نشريات منحرف پرحرف كه براي اين اعاظم حرف در آورده و ايضاً از هزاران منافق مشترك المنافع در پايگاه اشرف هم بدتر است و حتي از ربرت مورداك صهيونيست نيز خيانتكارتر بازديد به عمل آورد كه اين نشريه همانجور كه مي دانيد عامل اصلي جنايت غير قابل گذشت افشاي موضوع سفر بوده و تهمت به مومنين و امناء استان كه ريالي را بي جهت از بيت المال خرج نمي نمايند الا اينكه مسئله ضرورت تهيه بليط هواپيما و پرداخت هزينه هاي اقامت و رفاقت و خورد و خوراك و اطعمه و اشربه و سور و سات و هضم بساط و بسط عيش و نوش در ميان باشد كه در آن صورت حريمي براي متصور نيست، نسبت هاي ناروا داده و جفاي عظما مرتكب شده و آنها را لكه ... نموده و روابط عمومي كه در ماجراي سفر مالزي پايش گير بود مجبور به صدور اطلاعيه كج دار و مريز شده و حيثيت جمعي از نخبگان مدرن و مشكل سوز استان را بر باد داده. حالا تصور بفرمائيد استاندار از اين نشريه ديدن كند يعني چه؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.088 seconds.